Random posts

3/randomposts

Sunday 9 December 2018

LSISTA – Mangan Ra Njaluk Kowe




LSISTA – Mangan Ra Njaluk Kowe



Aku mangan ra njaluk kowe
Sing ngopeni aku du kowe
Urusono uripmu dewe dewe

Jaman ijen wis jaman edan
Salah bener dadi omongan
Padahal sifate dewe rung mesti karuan

Aku mangan ra njaluk kowe
Sing ngopeni aku du kowe
Urusono uripmu dewe dewe

Lucune urip jaman saiki lakon bener diseriki, kleru sitik dimusuhi
Ono meneh cerito wong ra kenal dicurhati konco dolan
Iso isone melu urusan sing dek’e ora paham
Iki uripku, iki lakuku, opo urusanmu melu melu permasalahanku
Opo kowe pancen ngroso nek kowe bener dewe
Kowe sing apik dewe, wani mbiji kanca kancane

Jaman ijen wis jaman edan
Salah bener dadi omongan
Padahal sifate dewe rung mesti karuan

Aku mangan ra njaluk kowe
Sing ngopeni aku du kowe
Urusono uripmu dewe dewe

Ra nangkono ra nang kene anane dirasani
Lakon bener, lakon kleru kabeh do disengiti
Endi sing tonggo endi sing konco jebulane mung podo
Kabeh sing tak lakoni tetep do dianggep olo
Ayo coba dandanono uripmu dewe dewe
Ayo coba benahono sifat elekmu dewe dewe
Rasah mikir eleke tonggo lan konco koncone
Ojo ngroso nek awakmu paling bener dewe

Ayo ndang di dandani
Koreksi diri sendiri
Urip luwih becik saling melengkapi

Jaman ijen wis jaman edan
Salah bener dadi omongan
Padahal sifate dewe rung mesti karuan

Aku mangan ra njaluk kowe
Sing ngopeni aku du kowe
Urusono uripmu dewe dewe

Jaman ijen wis jaman edan
Salah bener dadi omongan
Padahal sifate dewe rung mesti karuan

Aku mangan ra njaluk kowe
Sing ngopeni aku du kowe
Urusono uripmu dewe dewe

0 komentar:

Post a Comment