Random posts

3/randomposts

Monday 25 July 2016

NDX.AKA familia ft PJR & Intan Rahma - Pucuke Asmoro


NDX.AKA familia ft PJR & Intan Rahma - Pucuke Asmoro 


Hasil gambar untuk NDX.AKA familia ft PJR & Intan Rahma - Pucuke Asmoro







Nyanyi wanita
Ra nyongko aku ra ngiro
Yen sliramu gampang kegodho wanita
Nggetuni, anggonku nglanggati
Tresnamu lamis jebul mung ono lathi

Bridge wanita
Lantip ono pangucap
Cidro anggonanmu janji
Kangmas cobo jelasno
Opo aku... salah panompo

Nyanyi pria
Cah ayu ojo mbok terusno
Sifatmu kuwi gampang percoyo ro wong liyo
Tresnoku iki yo mung kowe
Ra ono niatan golek wanito liyane

Bridge priia
Tulus suci tresnaku
Yo mung ono nggo sliramu
Uwes ono eluhmu
Mbrebes mili ono pipi kuwi

Reff
Tekan pucuke asmoro 
Tresnaku soyo ngremboko
Mugo bisa saklamiyo
Kowe lan aku tekan bebrayan

Tekan pucuke asmoro 
Tresnaku soyo ngremboko
Mugo bisa saklamiyo
Kowe lan aku tekan bebrayan

Bridge wanita
Lantip ono pangucap
Cidro anggonanmu janji
Kangmas cobo jelasno
Opo aku... salah panompo

Reff
Tekan pucuke asmoro 
Tresnaku soyo ngremboko
Mugo biso saklamiyo
Kowe lan aku tekan bebrayan

Tekan pucuke asmoro 
Tresnaku soyo ngremboko
Mugo bisa saklamiyo
Kowe lan aku tekan bebrayan


0 komentar:

Post a Comment