Random posts

3/randomposts

Thursday 19 January 2017

NDX.AKA familia ft PJR - AKU RA NIKUNG


 NDX.AKA familia ft PJR - AKU RA NIKUNG


Hasil gambar untuk NDX.AKA familia ft PJR - AKU RA NIKUNG




Asu koe konco opo yo kok nikung bojoku?
Lha aku ra weroh he bos ??
Loro ngeti ra ??
Lho kenang opoe ?
Rasah sok ra reti!
Tenan aku ra nikung bojomu
Wani sumpah po kowe ??
Sumpah demi Tuhan Aku ra Nikung
Bojomu kae sek geleman


Demi Tuhan… (sumpah sumpah)
Demi Tuhan… (sumpah sumpah)
Demi Tuhan… (sumpah sumpah)

Bojomu kui tek lan, ro aku kok geleman
Yo sorry wae, bukan maksudku nikungan
Aku milih kekancan, dari pada wedokan
Kenyataane bojomu kimcil gondolan

Iki crito anyar sek gae utek edan
Antara aku koe lan bojomu sek geleman
Kamunya salah paham dan anggap ku nikungan
Tapi e tunggu dulu aku bukan cowok murahan

Sumpah aku ra nikung dadine rasah binggung
Kekancanku tetulungan a model sempet menthung
Aku mek ora ngerti sak iki tok sengiti
Kudune koe ngerti bojomu sek nggatheli

Bojomu kui tek lan, ro aku kok geleman
Yo sorry wae, bukan maksudku nikungan
Aku milih kekancan, dari pada wedokan
Kenyataane bojomu kimcil gondolan
Diriku ini bukan pembalap moto GP
Yang pengen menang kudu tikung kanan tikung kiri
Akeh kimcil nyeraki aku binggung milihi
Nganti senat senut aku pusing pala berbie

Wajar pacarmu suka dan dia terpesona
Wajahku imut kayak artis ganteng-ganteng srigala
Mulo nek golek pacar ojo seng pendusta
Liat teman pacar ganteng dia langsung mendua

Bojomu kui tek lan, ro aku kok geleman
Yo sorry wae , bukan maksudku nikungan
Aku milih kekancan, dari pada wedokan
Kenyataane bojomu kimcil gondolan
Sak iki ketemu konco omonganmu go sambar
Nek aku due niat bojomu wes tak embat
Nek koe iseh mangkel kuwi wes dadi hak mu
Aku koncomu kenthel, kok tok anggep musuhmu
Aku trimo ngalah, ketimbang kabeh bubrah

Bojomu nyerak aku
Wes ngobrol bubrah iku salah
Aku milih kekancan, timbang nggo wedokan
Tapi kenyataan’e bojomu kimcil gondolan

Banyak kimcil mendekati aku
Lalu untuk apa kutikung pacarmu
Jangan jangan jangan kau curiga padaku
Karena pacarnu bukanlah tipeku

Bojomu kui tek lan, ro aku kok geleman
Yo sorry wae bukan maksudku nikungan
Aku milih kekancan, dari pada wedokan
Kenyataane bojomu kimcil gondolan


Bojomu kui tek lan
Ro aku kok geleman, yo sorry wae
Bukan maksudku nikungan

Aku milih kekancan dari pada wedokan
Kenyataane bojomu kimcil gondolan


0 komentar:

Post a Comment